„Mała Pani Elegantka” – poduszka pluszowa minky

Dzisiaj chciałam przedstawić moją nową koleżankę. Podarowałam ją już komuś miłemu, kto mam nadzieję – zaprzyjaźni się z nią – Małą Panią Elegantką. Inspiracją była dla mnie książka dla dzieci „Little Miss Splendid”, ale jest to inna postać, wymyślona przeze mnie.

„Mała Pani Elegantka ” powstała z pluszu minky, poliestru, elastycznego tiulu, dresówki. W główce ma mnóstwo watolinki, więc musi się jeszcze wiele nauczyć :).

W razie jakichkolwiek pytań, jak uszyć małą panią, zapraszam na priv. e-mail z zakładki „O mnie …”.

Pozdrawiam.

podusia-blogimg_9437img_9448

Skomentuj

