Witam serdecznie na moim blogu !

 

Jestem projektantką – amatorką odzieży i dekoracji domowych wnętrz. Aby rozjaśnić swój i nie tylko swój świat hobbystycznie projektuję i tworzę nowe formy. Najczęściej motywuje mnie sama tkanina – kolor i faktura. Reszta jest ręką wyobraźni …
Do tej pory zawodowo zajmowałam się czymś innym. Jest tu jednak przynajmniej jeden czynnik wspólny – uwielbiam kreować dla innych –  to właśnie ludzie, z którymi i dla których się pracuje, mogą być naszą pasją. Śmiało więc mogę powiedzieć, że bardzo lubię to, co robię.

Doceniam uporządkowaną rzeczywistość i piękno w każdej postaci. Z dzieciństwa mile wspominam, jak moja mama na specjalne okazje ubierać mnie i siostrę taka samo. Teraz ja wprowadzam w życie swój plan i kiedy tylko mogę podkreślam tę jedność „wizerunkową” u moich dzieci. Do tego dołączam się ja jako trzecia.

Dzięki blogowi chciałabym przekazać nie tylko to, co już zostało przeze mnie stworzone, ale także źródła moich inspiracji a także miłe sercu klimaty, których często poszukujemy, a czasem napotykamy.

Jeżeli chcesz skontaktować się ze mną w sprawie konkretnego projektu, współpracy lub masz zapytanie, napisz na mój e-mail:

aniazpasja@gmail.com

” Szczęście się mnoży, kiedy się je dzieli ? „

Skomentuj

